Financijski sektor je prešao dugi put od zaključka kako bankama ne treba brendiranje do početaka korištenja brend strategija poput svake druge kompanije. Razlog tome je trenutka gospodarska situacija koja je prema financijskom sektoru promijenila ponašanje potrošača, ali i činjenica kako je brendiranje postalo sve važnije za zadržavanje klijenata.
Ta evolucija produkt je i konsolidacije bankarskog sektora prošlih deset godina, a opstale su financijske institucije koje su sličinije onim američkima nego njihovim azijskim konkurentima. Među pionirima novog pristupa bankarstvu koje je sve više slično u svom brendiranju ostalim kompanijam iz realnog sektora je Citigroup, a slijedile su Goldman Sachs i Morgan Stanley.Koliko je brend postao važan za banke svjedoči i nedavno istraživanje provedeno u Sjedinjenim Američkim Državama, a vezano uz ponašanje klijenat i njihove navike da mijenjaju banku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu