Veliki dio javnosti lobiste smatra tajnovitim igračima koji iza kulisa povlače sve najbitnije konce upravljajući političkim akterima kao lutkama. Natko Vlahović,vlasnik i direktor lobističke tvrtke Vlahović Grupa iz Zagreba, u intervjuu za Poslovni.hr, pokušao je razmaknuti zavjesu i približiti svakodnevni posao lobista. Njegova tvrtka nedavno je ušla u FIPRA-u, najveću lobističku mrežu u Europi, čime mu se otvorio niz novih poslovnih mogućnosti. Školovan u SAD-u i Europi, upoznao je oba lobistička svijeta za koja kažu da se poprilično razlikuju. Specijalizirao je lobiranje pred institucijama EU-a u Bruxellessu jer smatra da će domaćim privatnim i državnim, kao i lokalnoj samoupravi i različitim organizacijama biti potrebno snažno i glasno isticati svoje interese pred briselskom birokracijom. Kaže da su brojne afere u koje su upetljani samozvani domaći lobisti snažno štetile struci te da na nerazvijenom hrvatskom tržištu postoje možda tek tri tvrtke koje se mogu nazvati profesionalnim lobistima.
Je li lobist ozloglašeno zanimanje, budući da barem u Hrvatskoj nosi loše konotacije?


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu