U tijeku je izrada novog vizualnog identiteta grupacije Ultra gros, udruženja hrvatskih trgovačkih kuća, koje na tržištu djeluje već 12 godina.
Kako bi kupci lakše pronašli prodajna mjesta, grupacija će se u komunikaciji pojavljivati kao Ultra, a članice će u komunikaciji upotrebljavati naziv po principu Ultra_ime članice. Znak Ultra, pod kojim će se voditi bitka za opstanak hrvatske trgovine i hrvatskih proizvođača u Europskoj uniji, kažu u Udruženju, prvi su ponijeli dalmatinski trgovački lanci Djelo iz Šibenika, Ribola iz Kaštela, Sonik iz Zadra, Victa iz Splita, te Trgocentar iz Zaboka, a u narednim mjesecima uz svoje će ga ime istaknuti i ostalih šesnaest članica Ultre. Usporedno sa stavljanjem znaka Ultra kreće i primjena novog vizualnog identiteta. "Želja nam je kupcima pružiti iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na područjima djelovanja naših članica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu