Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Putničke agencije: Split i Splitsko-dalmatinska županija domaće destinacije godine

Autor: Poslovni.hr
22. svibanj 2013. u 13:43
Podijeli članak —
Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL

Domaće destinacije godine 2013./2014., prema izboru Udruge hrvatskih putničkih agencija su Split i Splitsko-dalmatinska županija

Grad Split i Splitsko-dalmatinska županija, sa svojim znamenitostima i turističkom ponudom, bit će označeni kao UHPA-ine domaće destinacije godine na svim informativnim i promotivnim materijalima upućenim članovima UHPA-e i javnosti, javljaju iz Udruge hrvatskih putničkih agencija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Domaće destinacije godine 2013./2014., prema izboru UHPA-e su Split i Splitsko-dalmatinska županija pa je stoga s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije i Turističkom zajednicom grada Splita, UHPA sklopila Ugovor o marketinškoj suradnji, navodi se u priopćenju.

Grad Split i Splitsko-dalmatinska županija, sa svojim znamenitostima i turističkom ponudom, bit će označeni kao UHPA-ine domaće destinacije godine na svim informativnim i promotivnim materijalima upućenim članovima UHPA-e i javnosti, javljaju iz Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Domaće destinacije godine 2013./2014., prema izboru UHPA-e su Split i Splitsko-dalmatinska županija pa je stoga s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije i Turističkom zajednicom grada Splita, UHPA sklopila Ugovor o marketinškoj suradnji, navodi se u priopćenju.

Potpisani ugovor omogućit će kvalitetniju promociju destinacije, a Split i Splitsko-dalmatinska županija bit će naglašeni kao preporučene domaće destinacije od strane UHPA-e.

„Drago nam je što su nas kolege iz struke prepoznale kao domaću destinaciju godine. Cilj TZ grada Splita je ostvariti zavidne rezultate, ne samo u sezoni, nego i u predsezoni i posezoni, zbog toga razvijamo selektivne oblike turizma i nove turističke proizvode, te smatramo kako je Split na dobrom putu razvoja cjelogodišnjeg turizma. Međutim, kako bismo dovodili goste tijekom cijele godine, potrebna nam je kvalitetna suradnja i koordinacija s turističkim agencijama, kao i njihova potpora“, izjavio je Vedran Matošić, direktor splitske Turističke zajednice.

Autor: Poslovni.hr
22. svibanj 2013. u 13:43
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close