Prije samo nekoliko godina fotoaparat je služio za fotografiranje, laptop kao osobno računalo, a mobitel za telefoniranje.
Danas na laptopu gledamo televiziju, knjige i novine čitamo preko tableta, preko fotoaparata se možemo spajati na internet, a mobitelom fotografirati dok fotografije objavljujemo na internetu. Neki bi rekli da su se stvari malo pomiješale, no one su zapravo samo postale jednostavnije. Kako bi rekao Randall Rothenberg, predsjednik i glavni izvršni direktor IAB-a (profesionalne udruge za interaktivni marketing u SAD-u.) zaslon je jednostavno postao zaslon, nije bitno zaslon čega. "Zasloni su postali nešto što nas okružuje, oni stvaraju nove prilike za oglašivače i nove izazove za sve u marketinškoj industriji", poručuje Rothenberg koji na Danima komunikacija u petak govori o budućnosti digitalnog oglašavanja. Budućnost je to koja se događa već sada, a samo oni oglašivači koji su na nju spremni, uspjet će se othrvati izazovima tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu