Michael O'Leary koji je tijekom 20 godina izgradio Ryanair u najvećeg europskog niskotarifnog avioprijevoznika, obećao je kako će kompaniju voditi još pet godina i tijekom tog razdoblja zacementirati dominaciju na kratkim letovima.
Kompanija sa sjedištem u Dublinu računa kako će profitirati na pogrešnoj poslovnoj politici velikih aviokokompanija po pitanju kratkih letova, koji su Air France-KLM-u donijeli gubitke umjesto očekivane dobiti, a sve više vene nekad razgranata mreža Alitalije u Italiji, Iberije u Španjolskoj i SAS-a u Skandinaviji.Inače, Ryanair je u travnju u Zadru otvorio svoju prvu bazu u ovom dijelu Europe, a 54. u Europi. Iz zadarske zračne luke kreće tako 16 linija, od čega šest novih. Pozitivne učinke očekuju i u Upravi te zračne luke, pa predviđaju kako će Ryanair samo ove godine prevesti 300.000 putnika. Za usporedbu, Croatia Airlines je lani prevezla 1,95 milijuna putnika.Na što računaju? "Hrvatski putnici te svi posjetitelji Hrvatske sada mogu pobijediti recesiju izbjegavanjem visokih cijena Croatie Airlines i visokih naknada troškova goriva na način da koriste Ryanairove usluge prijevoza," poručio je prošlog mjeseca Robin Kiely iz Ryanaira. Bazu čini 30 ljudi – piloti koji lete iz Zadra su većinom Irci, a kabinsko osoblje iz različitih je europskih zemalja. Inače, do kraja ljeta znat će se hoće li Ryanair, kada završi sezona, ostaviti neku od 16 linija koje sada održava sa Zračnom lukom Zadar ili će nastupiti pauza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu