Udruženo oglašavanje javnog i privatnog turističkog sektora u promotivnim kampanjama i/ili prodajnim kanalima oba ta sektora, koje koordinira i operativno provodi Glavni ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u ovoj godini ukupno je vrijedno gotovo 136,7 milijuna kuna, a rezultati u dosadašnjem dijelu predsezone pokazuju da je ta zajednička aktivnost ispunila svoju ulogu.
Doznaje se to iz Glavnog ureda HTZ-a i njegove direktorice Meri Matešić koja za Hinu ističe i važnost modela udruženog oglašavanja za pozitivni sinergijski učinak promocije hrvatskog turizma koji je dijelom i zbog tog udruživanja, unatoč zaoštravanju konkurentske utakmice, u ovoj godini zadržao svoje pozicije na međunarodnom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu