Hrvatska turistička zajednica traži autore novog, inovativnog strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014. – 2020., čija se izrada procijenjuje na četiri milijuna kuna plus PDV, kako stoji u međunarodnom javnom pozivu otvorenom do 29. svibnja.
Kako pojašnjavaju u HTZ-u, dokument novog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMPHT) trebao bi detaljno definirati cjelokupni okvir strateškog i operativnog djelovanja HTZ-a u pogledu strategije branda, strategije marketinga po proizvodima, odnosno klasterima, tržišne komunikacije, distribucije i prodaje vrijednosti, odnosa s javnošću, razvoja i unaprjeđenja marketinške infrastrukture, razvoja proizvoda i potpora turistički nerazvijenim područjima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu