Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HT predstavio svoje profile na Google+ i Vine

Autor: Objava za medije
09. svibanj 2013. u 15:52
Podijeli članak —
Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave HT-a; Photo: Borna Filic/PIXSELL

Hrvatski Telekom je na najvećoj regionalnoj konferenciji o društvenim mrežama – Tvitomaniji, koja se održava od 8. do 12. svibnja u Novom Vinodolskom, promovirao svoje profile na još dvije društvene mreže – Googleu+ i Vineu.

Hrvatski Telekom je na najvećoj regionalnoj konferenciji o društvenim mrežama – Tvitomaniji, koja se održava od 8. do 12. svibnja u Novom Vinodolskom, promovirao svoje profile na još dvije društvene mreže – Googleu+ i Vineu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dosad je HT-ov portfelj stranica na društvenim mrežama uključivao Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube i Flickr. Dodatno, prije dva mjeseca Hrvatski Telekom pokrenuo je prvi korporativni blog u Hrvatskoj – T-Blog.

Hrvatski Telekom je na najvećoj regionalnoj konferenciji o društvenim mrežama – Tvitomaniji, koja se održava od 8. do 12. svibnja u Novom Vinodolskom, promovirao svoje profile na još dvije društvene mreže – Googleu+ i Vineu.

Dosad je HT-ov portfelj stranica na društvenim mrežama uključivao Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube i Flickr. Dodatno, prije dva mjeseca Hrvatski Telekom pokrenuo je prvi korporativni blog u Hrvatskoj – T-Blog.

Google+ postao je druga najposjećenija društvena mreža na svijetu i sve više korisnika u Hrvatskoj otvara profile na njoj. Odsad će moći pratiti i aktivnosti Hrvatskog Telekoma kad je riječ o ponudi proizvoda i usluga. Vine je nova društvena mreža u kojoj korisnici razmjenjuju svoje videozapise na mobilnim uređajima (trenutačno samo na iOS-u), što predstavlja platformu za neformalniji kontakt s korisnicima.

Hrvatski Telekom na konferenciji Tvitomanija sudjeluje kao pokrovitelj komunikacijskih tehnologija. Konferencija je okupila više od 600 marketinških i PR stručnjaka, političara i političkih konzultanata, gospodarstvenika, novinara, osoba iz javnog života i community managera iz cijele regije. Više od stotinu predavača obrazlaže na koji način društvene mreže utječu na razvoj društva u svim sferama, od politike do sporta. Predavanje o strategiji sudjelovanja HT-a na društvenim mrežama održao je Bojan Mušćet, koordinator aktivnosti na društvenim mrežama u Hrvatskom Telekomu.

Autor: Objava za medije
09. svibanj 2013. u 15:52
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close