Viralni video mora biti brz i kratak, ne smije imati suvišnog sadržaja, ali još je uvijek teško mjeriti učikovitost viralnih kampanja, neke su od poruka koje su se čule na sinoćnjoj 'Viralnoj tribini' u organizacije HURA-e, a koja se održala u dupkom punom zagrebačkom klubu 'Pepermint'.
Povod za organiziranje otvorene tribine bio je globalni uspjeh viralnog videa Ivana Šarića 'Hire me Jon Stewart', koji je dosad na YouTubeu pregledan više od pola milijuna puta, a zahvaljujući njemu, domaći komičar postao je vijest i u svjetskim medijima. Šarić je gostovao i na tribini, uz Davora Bruketu, suvlasnika agencije Bruketa&Žinić i Nebojšu Grbačića, stručnjaka za društvene medije i pokretača online servisa Woohoo.hr te Davora Runju, suvlasnika agencije Drap, koji je bio moderator događaja. Tijekom tribine prikazano je i desetak primjera uspješnih viralnih videa, kao što su Evianov reklamni spot 'Roller Babies', Doveov video 'Evolution', ali snimka prvog nastupa Susan Boyle.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu