U prosjeku oko 95% hrvatskih potrošača se, bez obzira kupuju li proizvod ili uslugu, prije kupnje informira. Pri tome hrvatski kupci koriste 4-5 izvora informiranja, koji im pomažu u njihovom kupovnom procesu, pokazuje istraživanje Valicona.
Valicon je tijekom prošloga mjeseca proveo prvo hrvatsko istraživanje o kupovnom procesu, koje je utvrdilo kako taj proces teče kod hrvatskih potrošača – od početne stimulacije i informiranja, do same kupnje i iskustva nakon toga. Istraživanje, koje obuhvatilo više od 3000 ispitanika, tj. 1700 kupaca 5 kategorija proizvoda i usluga: kupnja automobila, zabavne elektronike, ugovaranje putovanja i odmora, te bankovnih usluga i osiguranja, pokazalo je koje su točke dodira potrošača i ponude najutjecajnije u različitim fazama procesa kupnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu