Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Komunikacijski stručnjaci trebaju objaviti za koga rade na izborima

Autor: Majda Žujo
01. svibanj 2013. u 15:14
Podijeli članak —
Thinkstock

Javnost bi trebala biti upoznata s time za koju stranku, političara ili nezavisnog kandidata komunikacijski savjetnik ili agencija rade.

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), Hrvatska udruga komunikacijskih agencija (HUKA) te Hrvatsko novinarsko društvo (HND) odlučili su apelirati na komunikacijske savjetnike koji tijekom predizborne kampanje nastupaju u medijima da se izjasne rade li za nekoga od kandidata. Javnost bi, po njima, trebala biti upoznata s time za koju stranku, političara ili nezavisnog kandidata komunikacijski savjetnik ili agencija rade, jer će jedino tako uloge i interesi biti transparentni. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Angažman u političkoj kampanji nije razlog da komunikacijski stručnjaci ne nastupaju kao medijski sugovornici, ali njihov angažman pri tome mora biti jasno deklariran”, poručuju iz HUOJ-a i HUKA-e te pozivaju sve stručnjake za odnose s javnošću da se o svom angažmanu očituju putem medija te objavom referenci na vlastitim internetskim stranicama. 

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), Hrvatska udruga komunikacijskih agencija (HUKA) te Hrvatsko novinarsko društvo (HND) odlučili su apelirati na komunikacijske savjetnike koji tijekom predizborne kampanje nastupaju u medijima da se izjasne rade li za nekoga od kandidata. Javnost bi, po njima, trebala biti upoznata s time za koju stranku, političara ili nezavisnog kandidata komunikacijski savjetnik ili agencija rade, jer će jedino tako uloge i interesi biti transparentni. 

“Angažman u političkoj kampanji nije razlog da komunikacijski stručnjaci ne nastupaju kao medijski sugovornici, ali njihov angažman pri tome mora biti jasno deklariran”, poručuju iz HUOJ-a i HUKA-e te pozivaju sve stručnjake za odnose s javnošću da se o svom angažmanu očituju putem medija te objavom referenci na vlastitim internetskim stranicama. 

“Javno očitovanje angažmana podjednako je važno za samostalne komunikacijske stručnjake, za zaposlenike agencija za odnose s javnošću kao i u slučajevima takozvanog pro bono angažmana”, dodaju. HND je pak pozvao novinare da prilikom intervjuiranja komunikacijskih stručnjaka od njih traže da kažu u čijoj su izbornoj kampanji angažirani, dok od urednika traže da te podatke obavezno objave. 

Autor: Majda Žujo
01. svibanj 2013. u 15:14
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close