Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Globalna kampanja agencije DraftFCB ZA Nivea Men

Autor: Poslovni dnevnik
29. travanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Nivea

Premda prije gotovo dvije godine nisu imali sreće s agencijom DraftFCB, koja je Nivei napravila kampanju koja je proglašena rasističkom i povučena s tržište, nastavili su suradnju s agencijom.

Premda prije gotovo dvije godine nisu imali sreće s agencijom DraftFCB, koja je Nivei napravila kampanju koja je proglašena rasističkom i povučena s tržište, nastavili su suradnju s agencijom. Naime, u Niveinoj kampanji pod sloganom za američko tržište “Look Like You Give a Damn” (Izgledaj kao da ti je stalo) stajala je fotografija afro-amerikanca koji upravo baciti svoju neurednu i neobrijanu glavu. Oglas je objavljen samo jednom, u prilogu Esquirea, ali je odmah na društvenim mrežama proglašen rasističkim jer potiče na stereotipe o afro-američkom stanovništvu. Oglas je povučen, a iz agencije DraftFCB i Beiersdorfa su se ispričali. Međutim, suradnja agencije i Beiersdorfa je nakon tog gafa uspješno nastavljena, i upravo je rezultirala kampanjoj za novu liniju proizvoda za njegu lica za muškarce koja počinje sloganom “Počinje s tobom”. Radi se o globalnoj kampanji koja upravo počinje i  u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Premda prije gotovo dvije godine nisu imali sreće s agencijom DraftFCB, koja je Nivei napravila kampanju koja je proglašena rasističkom i povučena s tržište, nastavili su suradnju s agencijom. Naime, u Niveinoj kampanji pod sloganom za američko tržište “Look Like You Give a Damn” (Izgledaj kao da ti je stalo) stajala je fotografija afro-amerikanca koji upravo baciti svoju neurednu i neobrijanu glavu. Oglas je objavljen samo jednom, u prilogu Esquirea, ali je odmah na društvenim mrežama proglašen rasističkim jer potiče na stereotipe o afro-američkom stanovništvu. Oglas je povučen, a iz agencije DraftFCB i Beiersdorfa su se ispričali. Međutim, suradnja agencije i Beiersdorfa je nakon tog gafa uspješno nastavljena, i upravo je rezultirala kampanjoj za novu liniju proizvoda za njegu lica za muškarce koja počinje sloganom “Počinje s tobom”. Radi se o globalnoj kampanji koja upravo počinje i  u Hrvatskoj.

Autor: Poslovni dnevnik
29. travanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close