Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Izazovi distribucija kanala za Adria regiju

Autor: Objava za medije
25. travanj 2013. u 15:41
Podijeli članak —
Press foto

U četiri će dana sudionici NEM-a na tematskim panelima moći saznati najnovije trendove u industriji.

New Europe Market u Dubrovniku u svibnju ove godine prvi će put okupiti profesionalce s područja televizije, produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije, kao i sve važne ljude iz medijskoga svijeta. U četiri će dana sudionici NEM-a na tematskim panelima moći saznati najnovije trendove u industriji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Koji su programi popularni u regiji i s kojim se izazovima distribucije panelisti iz regije suočavaju kod odabira sadržaja i distribucije kanala,rasprava je koja će biti zanimljiva svima koji se bave sadržajem u regiji.

New Europe Market u Dubrovniku u svibnju ove godine prvi će put okupiti profesionalce s područja televizije, produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije, kao i sve važne ljude iz medijskoga svijeta. U četiri će dana sudionici NEM-a na tematskim panelima moći saznati najnovije trendove u industriji.

Koji su programi popularni u regiji i s kojim se izazovima distribucije panelisti iz regije suočavaju kod odabira sadržaja i distribucije kanala,rasprava je koja će biti zanimljiva svima koji se bave sadržajem u regiji.

Moderatorica panela je Anamaria Dorotić, rukovoditeljica radne jedinice za pribavljanje sadržaja i promociju u Hrvatskom Telekomu, koja za sebe kaže: „Trenutačno je moja glavna opsesija distribucija sadržaja preko over the top platformi i napredak na području online pay per view modela u Hrvatskoj.“

Karin Heijink potpredsjednica je MTG-ova istočnoeuropskog pay TV poslovanja te je odgovorna za day to day menadžment i razvoj pay TV kanala u Središnjoj i Istočnoj Europi. „Viasat ima četiri dokumentarna pay TV kanala i niz filmskih kanala u Središnjoj i Istočnoj Europi (CEE). Naš program odražava činjenicu da se nadopunjujemo i natječemo s pluralizmom na pay TV tržištu. Sveukupno gledajući, u Središnjoj i Istočnoj Europi postoje vrlo slične preferencije što se tiče programa, a kao tvorci programa pozorno slušamo što naši gledatelji žele vidjeti. Naši gledatelji žele autentične likove i stvarne priče s dobro istraženim činjenicama. Oni ponajprije doživljavaju gledanje televizije kao izvor zabave, no također žele naučiti nešto iz programa koje gledaju.“

Šefica službe za ugovaranje i administraciju multimedijskog sadržaja u Telekomu Srbija Marijana Vukašinović stručnjakinja je za područje metoda predviđanja trendova u multimedijskim uslugama. „Imajući u vidu svjetske trendove, napredak tehnologije, evoluciju i konvergenciju servisa unutar kojih se sadržaj plasira do korisnika, kao i dinamične zahtjeve s tržišta, dugogodišnji koncept distribucije velikog broja live kanala kao osnovnog elementa konkurentnosti na lokalnim tržištima ovog  prostora uvelike je zapostavljen i neadekvatan suvremenim tržišnim prilikama na ovom području. Novi modeli ponude osvježeni atraktivnim sadržajima i novim servisima, napravljeni po mjeri suvremenog multimedijskog korisnika, svakako predstavljaju budući izazov i nimalo lak zadatak za operatere kao pružatelje usluga. Personalizacija sadržaja, potpuna interakcija kao i činjenje odabranog sadržaja dostupnim konzumentu bilo kada i bilo gdje, uz dodatno kombiniranje s voice i data servisima postat će imperativ budućeg razvoja svakog ozbiljnog operatera na ovom području.“

NEM-ova panelistica Irena Battelino voditeljica je nabave sadržaja u Telekomu Slovenija. „Najzanimljiviji TV-sadržaji u regiji su vijesti, filmovi i humoristični programi, a preferiraju se komedije, akcijski filmovi, trileri i drame kao filmski žanrovi. Najgledaniji žanrovi TV-serija su komedije te trenutačno najpopularniji žanr – sapunice

hrvatsko-srpskog podrijetla. Izazovi s kojima se regija susreće su manjak reportiranja, konkurencija kolektivne zajednice: najveći je problem transparentnost te poboljšanje poslovnih strategija za distribuciju, visoki troškovi za distribuciju kanala.“

 

Autor: Objava za medije
25. travanj 2013. u 15:41
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close