Kinezi se sve više okreću last minute kupovini turističkih aranžmana, a s porastom kupovne moći srednjeg sloja društva, raste broj putovanja individualnih putnika. Kineski turisti putuju najčešće u vrijeme nacionalnih blagdana, a istraživanja pokazuju kako se u najvećoj mjeri destinacije odabiru pretraživanjem interneta. Doduše, kupovinu aranžmana i dalje u najvećoj mjeri realiziraju u agencijama s reputacijom koja uživaju visok postotak povjerenja kupaca, trendovi su koje je na nedavnom turističkom sajmu u Pekingu zamijetio Nikola Mladinić, voditelj šangajskog ureda za tržišta Dalekog Istoka turističke agencije Uniline.
Hrvatska je Kinezima, ali i ostalim turistima s Dalekog Istoka i dalje najviše zanimljiva u kombinaciji obilaska susjednih nam država. Zanimljivo je kako je najveći postotak gostiju koji posjećuje Hrvatsku do dolaska u našu zemlju u prosjeku već dva puta posjetio Europu. U najvećoj mjeri, Hrvatsku posjećuju nakon ranijih obilazaka i posjeta Francuskoj, Italiji ili Švicarskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kinezi nisu slicni nama europljanima koji volimo ići okolo i isprobavati svašta novo, oni se više drže onoga što poznaju i drže se svoje hrane, zato i žele kod nas jesti u kineskim restoranima. Ne zanima ih previše isprobavanje zapadnjačke hrane. Puno turista koji dolaze turisticki u europu sa sobom donose jako puno konzervirane kineske hrane i fangbian mian (instant rezance) jer se boje kako ovdje nece naci hranu koju vole. Što se alkohola tiće tu je sasvim druga priča i možda im ne možemo prodati hranu , no vino i ostale vrste alkohola vrlo lagano.
I nije točno da nema Hrvata koji pričaju kineski jezik, ima nas no večinom se bavimo drugim stvarima. Također puno Hrvata koji pričaju kineski se odselilo iz HR u Kinu,Taiwan,Singapur itd.
ti kinezi koji dodu ovdje ne nodu se kupat na Jadran, opcenito oni koji dolaze sa drugih kontinenata ne dolaze se kupati, vec dolaze upoznati kulturu. Ponuda jela u Zagrebu i Dubrovniku, gdje kinezi pretezno dolaze je vecinom losa. Kvaliteta i cijena nisu u srazmjeru i to ostavlja los dojam. Ukoliko pogledamo Bec, Prag ili bilo koji turisticki grad u srednjoj Europi, ponuda svjetskih kuhinja je velika. Kod nas nazalost ima par kineskih restorana koji nude neku polu prilagodenu kinesku kuhinju, ima jedan i po japanski restoran, mozda jos jedan indijski i tajlandski i tesko je tako privuci turiste.
koji je smisao da Kinez na Jadranu jede u kineskom restoranu? [emo_naivan]
treba upoznati lokalnu ponudu.
Uključite se u raspravu