Zahvaljujući internetu i društvenim mrežama, marketinške agencije sve češće u kampanje svojih klijenata uključuju i potrošače. I u tome su postale sve inovativnije. Jedna od značajnijih kampanja koja je uvela revoluciju u takvo oglašavanje svakako je kampanja Imagine Le Kiff – prva kampanja u realnom vremenu ikad. Kampanja za telekom operatora M6 Mobile, koju je osmislila agencija Radius Blast u Francuskoj, pokrenula je revoluciju među tinejdžerima, kojima je bila i namijenjena.
Zatrpani lajkovima
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu