Klaus Hahn jedan je od suosnivača kreativne agencije Volontaire u koju je došao nakon dvadeset godina rada agencijama kao što su Leo Burnett, Y&R i Publicis u Švedskoj, Kanadi i Njemačkoj. Pregledavanje radova agencije Volontaire i njihovu organizaciju vjerovatno će svakom kreativcu izazvati potrebu da im pošalje životopis i odseli u Švedsku: Volontaire naime nudi slobodno vrijeme za hobije tijekom ponedjeljka i mogućnost da se "iznajmi" stol u agenciji i tako svjedoči kako nastaju kreativna rješenja.
Od "iznajmljivača stola" Hahn je kao najživopisniju odabrao ženu koja plete veliko povrće. Premda je agencija u četiri godine koliko postoji osvojila niz kreativnih nagrada, uključujući Grand Prix i dva Srebrna lava u Cannesu, zlatni CLIO, dvije zlatne i jednu srebrnu nagradu EuroBest, nagradu Tomorrow Award, te zlatni Euro-EFFIE, čini se kako su agenciji više ponosni na to što predstavljaju sedamnaest individualaca koji strasno rade svoj posao nego na osvojene nagrade.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu