Četvrtina Hrvata kupuje turističke aranžmane putem interneta, objavila je na konferenciji Webindustrija 2013, kojoj je Poslovni dnevnik medijski pokrovitelj, agencija Valicon."Internet je u svijetu turizma stvorio novu generaciju kupaca, tzv. turiste 2.0.
Polovica kupaca turističkih aranžmana u Hrvatskoj uzme i po šest mjeseci za odluku gdje na odmor, a svaki četvrti građanin takav aranžman kupi putem weba ili mobilne aplikacije", rekla je Kristina Črep, voditeljica ključnih kupaca Valicona. U Sloveniji 29 posto građana turističke aranžmane kupuje putem interneta. Hrvatska se za goste natječe i s Maldivima te im mora biti konkurentna ne samo cijenom nego i kvalitetom ponude."Suprotno uvriježenu mišljenju, većinu turista ne interesira samo cijena, već iskustvo i užitak, dakle odnos uloženog i dobivenog, a internet tu nudi mnogo mogućnosti", objasnila je Črep.Korisnike za neku destinaciju najprije privuku oglasi i članci, potom pretražuju internet za dodatnim informacijama i savjetuju se sa prijateljima, a kad dođe do odabira i zaključivanja kupnje, i dalje najradije odlaze u poslovnice turističkih agencija ili ih zovu telefonom.Jan Kamenicek, direktor prodaje za istočnu Europu TravelClicka, agencije koja hotelima savjetuje kako povećati prodaju na internetu, kaže da 20,7 posto prometa hoteli ostvare prodajom svoje ponude na internetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu