Projektom "Okusi domaće", čija će provedba trajati sljedeća tri mjeseca, Mercator Hrvatska snažnije će promovirati suradnju i partnerstvo sa svojim stalnim dobavljačima, lokalnim proizvođačima mesnoga programa te voća i povrća, ali i pekarskog asortimana.
Najavila je to u srijedu Dunja Delić, direktorica marketinga u Mercatoru. Motiv za spomenuti projekt, objasnila je, našli su u skorašnjem ulasku Hrvatske u Europsku uniju, a njegov cilj je poticanje i očuvanje autohtonih i tradicionalnih proizvoda iz prehrambenoga lanca, s naglaskom upravo na suradnji s obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima.Mercator od dolaska na ovdašnje tržište 2000. razvija partnerstvo s lokalnim proizvođačima. Prvi projekt bila je suradnja s poljoprivrednim gospodarstvima iz Zagrebačke županije, da bi potom uključili i mnoge proizvođače iz ostalih županija. Tako čak 80 posto svježega mesa i mesnih prerađevina od ukupnih količina koje Mercator godišnje proda kroz 128 trgovina, na čijim je policama pretežno prehrambeni asortiman, dolazi iz domaćega uzgoja s hrvatskih farmi, ustvrdila je Delić, navodeći kako su tri glavna njihova dobavljača tvrtke Medven iz Zagrebačke županije, Ravlić iz Osječko-baranjske te Paleka iz Zadarske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu