Ann Handley stručnjak je za content marketing – odnosno stvaranje sadržaja vrijednog dijeljenja. Zajedno sa C. C. Chapmanom 2011. godine napisala je priručnik "Content rules – kako napisati ubojiti blog, podcast, video, ebook ili webinar… " koja je prodana u 40.000 primjeraka i dosad prevedena na devet jezika.
U priručnik je Handley pretočila svoja iskustva glavne direktorice za sadržaj kompanije MarketingProfs, koja pruža online edukacijske treninge poduzetnicima za razne marketinške discipline. Stranica marketingprofs.com ima 361.000 pretplatnika, a Handley online predaje područje stvaranja dobrog sadržaja u marketingu. Prije karijere blogerice i predavača radila je kao novinarka i urednica u Boston Globeu i raznim magazinima, pa je za Poslovni dnevnik govorila i o sponi marketinga i novinarstva. Predavanje Ann Handley moći će u svibnju slušati sudionici Dana komunikacija u Rovinju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu