Volkswagen (VW) se priprema za izazovno okruženje u ovoj godini, oslanjajući se na inozemnu potražnju koja bi trebala nadomjestiti smanjenu prodaju na ključnom europskom tržištu, kazao je glavni izvršni direktor Martin Winterkorn. U prva dva mjeseca ove godine njemački je automobilski div širom svijeta prodao oko 1,4 milijuna automobila, 8,3 posto više nego u istom razdoblju lani, naveo je Winterkorn u četvrtak na godišnjoj konferenciji za novinare, ne navodeći detaljnije podatke.
U ponedjeljak je VW izvijestio da je prodaja njegovog glavnog istoimenog brenda, na kojeg otpada gotovo trećina dobiti grupe, pala za osam posto na europskom tržištu, gdje najveći europski proizvođač automobila prodaje trećinu vozila. "Moramo stvarno podmetnuti leđa i dati sve od sebe. Okruženje definitivno predstavlja težak izazov, posebno za europske proizvođače vozila", rekao je Winterkorn na konferenciji u Volkswagenovom središtu u Wolfsburgu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu