Osim u tradicionalnim medijima oglašivači se već dulje vrijeme sve više bore za svoj komadić digitalnog prostora. Bilo da se radi o brendovima iz sektora odjeće, pića, kozmetike, slatkiša, svi su shvatili kolika je važnost prisutnosti na webu. Pri tome najčešće slijede put koji su im utabali poznati brendovi poput Adidasa, Conversea, Nikea, Coca-Cole, Red Bulla, McDonald'sa, Starbucksa ili Nutelle.
A svima im je jedna stvar zajednička: veliki dio budžeta ulažu u digitalni marketing i ne štede na inovacijama koje će ih izdvojiti od konkurencije. "Većina kompanija trenutno je u stanju ushita kada je riječ o digitalnom i konačno su postali svjesni njegove važnosti", smatra Branislav Perić, osnivač i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Paris (WPP) koja je osnovana prije 18 mjeseci. Upravo je Perić radio za prestižne brendove kao što su Nike, PlayStation, Levi's i McDonald's, a svoja iskustva podijelit će i na konferenciji Dani komunikacija koja će se od 16. do 19. svibnja održati u Rovinju. Perić se digitalnim marketingom bavi već 13 godina, a jedno od najvećih priznanja njegovog dugogodišnjeg rada svakako je i to što ga je britanski The Guardian uvrstio u top deset digitalnih stratega u svijetu koje svakako treba pratiti u 2013. godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu