Usprkos razvoju informatičkih tehnologija i sve većoj ulozi elektronskih oblika komunikacije, klasična dostava dokumenata još dugo vremena neće izumrjeti, pogotovo u poslovnoj komunikaciji. U prilog tome govori i sve veća konkurencija kurirskih službi na hrvatskom tržištu.
Ono što je karakteristično za gotovo sve kurirske službe, osim možda Hrvatske pošte koja je javno poduzeće i zato ipak ne može biti toliko fleksibilna već je orijentirana na standardne usluge, sve ostale tvrtke imaju individualni pristup te cijenu i konkretnu uslugu definiraju u pregovorima sa svakim potencijalnim institucionalnim klijentom. U Hrvatskoj pošti kažu da se kod njih mali i srednji poduzetnici uglavnom odlučuju za slanje pošiljaka putem hpekspresa, brze dostave Hrvatske pošte, jer im je u poslovanju ključna brzina dostave. "Hrvatska pošta je za njih kreirala uslugu e-paket, idealnu za sve poduzetnike koji šalju 50 ili više pošiljaka mjesečno, pogotovo pogodnu za tvrtke koje se bave prodajom, internetskom trgovinom, TV-prodajom i kataloškom prodajom. Dostavna mreža Pošte najrasprostranjenija je u zemlji i jedina koja obuhvaća cijeli teritorij Hrvatske. Naši djelatnici preuzimaju pošiljke na adresi korisnika, a njihovim kupcima ih dostavljaju, prema želji, na njihovoj adresi ili u odabrani poštanski redu te prilikom dostave obavljaju i naplatu kupljenog proizvoda. Također su dostupne i dopunske usluge, poput slanja glomaznih pošiljaka ili dodatnog osiguranja pošiljaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu