E-mail marketing je pokretač online prodaje i ima najveći ROI (Return On Investment) od svih digitalnih promocijskih kanala, ako ga radite na pravi način", rekao je mr. Simon Meglič tijekom nedavno održanog predavanja u sklopu Web Marketing Akademije na temu 'E-mail marketing' (newsletter).
Meglič je svoje 10-godišnje iskustvo u web-marketingu i upravljanju kompleksnim internetskim projektima prenio stručnjacima za marketing savjetujući im da ciljevi trebaju biti konstantno dizanje prodaje, lojalnost i zadovoljstvo kupaca, niska cijena promocije i visoki ROI, segmentirano i ciljano promoviranje te precizno mjerenje. S korisnikom odnosno kupcem bitno je izgraditi dobar odnos uz povjerenje. Prema njegovim riječima, 80 posto vremena odlazi na proces pripreme, gradnje povjerenja, analiziranja i komunikaciju, 15 posto odlazi na vaša rješenja, a samo pet posto na prodaju. E-mail marketing od svih digitalnih promocijskih kanala daje najveći ROI i povećava prodaju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu