Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tele2 Hrvatska s novom kampanjom najavio zaokret u poslovanju

Autor: Poslovni.hr/Hina
01. ožujak 2013. u 16:41
Podijeli članak —
Predsjednica uprave Malin Holmberg (Foto: Zarko Basic/ PIXSELL)

Uveli su i brojne novosti za korisnike bonova pa i prvi klub lojalnosti na hrvatskom tržištu za taj segment korisnika.

Mobilni operator, tvrtka Tele2 Hrvatska objavila je danas novu ponudu za korisnike, čime se, kao i uz novu reklamnu kampanju te novu strategiju jačeg okretanja prema poslovnim korisnicima želi 'boriti' za mjesto među prva dva operatora u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Takve poslovne namjere Tele2 Hrvatska i njegova predsjednica Uprave Malin Holmberg najavili su još krajem prošle godine, da bi ove godine kroz suradnju s telekomom Metronet telekomunikacije i krenuli u poslovni segment gdje su im ciljna skupina mali i srednji poduzetnici. U vezi nove kampanje i nove ponude za korisnike Holmberg ističe da se u njihovom kreiranju Tele2 vodio željama i potrebama korisnika koji traže najveću vrijednost za novac.
Pritom su mislili na sve segmente svojih korisnika, poboljšali su, kako kažu, gotovo sve tarife, a novost je i da korisnici mogu sami kreirati paket koji najbolje odgovara njihovim potrebama.

Mobilni operator, tvrtka Tele2 Hrvatska objavila je danas novu ponudu za korisnike, čime se, kao i uz novu reklamnu kampanju te novu strategiju jačeg okretanja prema poslovnim korisnicima želi 'boriti' za mjesto među prva dva operatora u Hrvatskoj.

Takve poslovne namjere Tele2 Hrvatska i njegova predsjednica Uprave Malin Holmberg najavili su još krajem prošle godine, da bi ove godine kroz suradnju s telekomom Metronet telekomunikacije i krenuli u poslovni segment gdje su im ciljna skupina mali i srednji poduzetnici. U vezi nove kampanje i nove ponude za korisnike Holmberg ističe da se u njihovom kreiranju Tele2 vodio željama i potrebama korisnika koji traže najveću vrijednost za novac.
Pritom su mislili na sve segmente svojih korisnika, poboljšali su, kako kažu, gotovo sve tarife, a novost je i da korisnici mogu sami kreirati paket koji najbolje odgovara njihovim potrebama.

Uveli su i brojne novosti za korisnike bonova pa i prvi klub lojalnosti na hrvatskom tržištu za taj segment korisnika. Prema prije objavljenim podacima Tele2 Hrvatska prošlu je godinu završio s nešto malo više od 754 tisuće korisnika ili njih 6,2 posto više nego krajem 2011., a ostvarili su 1,14 milijarde kuna poslovnih prihoda, što je porast od 6,5 posto.

Autor: Poslovni.hr/Hina
01. ožujak 2013. u 16:41
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Malin [emo_palacg]

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close