Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatski Monolith ulazi na tržište modne industrije

Autor: Poslovni dnevnik
28. veljača 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Čelnici Monolitha na Mobile World Congressu

Martin Birač, osnivač Monolitha, je s Oliverom Rotschildom najavio je novi smjer u razvoju kompanije.

Na međunarodnom okupljanju vodećih predstavnika iz telekomunikacijske industrije u Barceloni, povodom održavanja Mobile World Congressa, predstavio se i hrvatski Monolith koji je ovu priliku iskoristio za novo pozicioniranje svoje tehnologije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Martin Birač, osnivač Monolitha, s predsjednikom međunarodnog odbora tvrtke Oliverom Rotschildom, najavio je novi smjer u razvoju kompanije, ulazake na tržište modne industrije. Naime, uz pomoć nove tehnologije, korisnik Monolithova uređaja u svakom trenutku raspolaže informacijom koliko potrošača je pogledalo njegov oglas, koliko se dugo zadržalo ispred njega te koji elementi poruke su im bili najzanimljiviji, što je u modnoj industriji vrlo važno znati. 

Na međunarodnom okupljanju vodećih predstavnika iz telekomunikacijske industrije u Barceloni, povodom održavanja Mobile World Congressa, predstavio se i hrvatski Monolith koji je ovu priliku iskoristio za novo pozicioniranje svoje tehnologije.

Martin Birač, osnivač Monolitha, s predsjednikom međunarodnog odbora tvrtke Oliverom Rotschildom, najavio je novi smjer u razvoju kompanije, ulazake na tržište modne industrije. Naime, uz pomoć nove tehnologije, korisnik Monolithova uređaja u svakom trenutku raspolaže informacijom koliko potrošača je pogledalo njegov oglas, koliko se dugo zadržalo ispred njega te koji elementi poruke su im bili najzanimljiviji, što je u modnoj industriji vrlo važno znati. 

Autor: Poslovni dnevnik
28. veljača 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close