Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Varteks izgubio ekskluzivni distributerski ugovor s Levi’som

Autor: Agencija VLM
28. veljača 2013. u 15:08
Podijeli članak —
Pogon za sivanje odijela tekstilne industrije Varteks Photo: Marko Jurinec/PIXSELL

Ugovor sa Varteksom je bio izuzetno važan za tvrtku, a radilo se o poslu koji je činio između 10 i 15 posto u Varteksovim prihodima, što je iznosilo oko 30 milijuna kuna godišnje.

Zbog nemogućnosti izvršavanja financijskih obaveza prema svom strateškom partneru, Varteks je ovih dana izgubio ekskluzivni distributerski ugovor sa tvrtkom Levi's. S time je završila gotovo 30 godina duga suradnja varaždinskog tekstilnog diva sa tvrtkom Levi Strauss Europe. Za Varteks koji je u procesu predstečajne nagodbe u kojem pokušava restrukturirati svoje poslovanje, ovo je veliki udarac.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ugovor sa Varteksom je bio izuzetno važan za tvrtku, a radilo se o poslu koji je činio između 10 i 15 posto u Varteksovim prihodima, što je iznosilo oko 30 milijuna kuna godišnje. U Varteksu pak tvrde da se sve moglo izbjeći, samo da im je na vrijeme odobren interventni kredit za sredstva kojima bi osigurali inicijalnu likvidnost.

Zbog nemogućnosti izvršavanja financijskih obaveza prema svom strateškom partneru, Varteks je ovih dana izgubio ekskluzivni distributerski ugovor sa tvrtkom Levi's. S time je završila gotovo 30 godina duga suradnja varaždinskog tekstilnog diva sa tvrtkom Levi Strauss Europe. Za Varteks koji je u procesu predstečajne nagodbe u kojem pokušava restrukturirati svoje poslovanje, ovo je veliki udarac.

Ugovor sa Varteksom je bio izuzetno važan za tvrtku, a radilo se o poslu koji je činio između 10 i 15 posto u Varteksovim prihodima, što je iznosilo oko 30 milijuna kuna godišnje. U Varteksu pak tvrde da se sve moglo izbjeći, samo da im je na vrijeme odobren interventni kredit za sredstva kojima bi osigurali inicijalnu likvidnost.

– U zadnjih nekoliko mjeseci često smo naglašavali važnost inicijalne likvidnosti upravo radi očivanja strateški važnih ugovora za kompaniju. Unatoč dogovoru svih ključnih vjerovnika i Varteksa, taj interventni kredit do danas nažalost nije realiziran. U tim okolnistima Varteks nije u mogućnosti nastaviti suradnju s tvrtkom Levi's, unatoč činjenici da smo sredinom prošle godine ispregovarali i ugovorili novi petogodišnji ugovor o ekskluzivnoj distribuciji – kazao je novinarima predsjednik Uprave Varteksa Zoran Košćec, dodavši da su ugovori sa drugim strateškim partnerima zasad stabilni.

Ipak, priznao je da će i njima prijeti slična opasnost, ukoliko se Varteksu pod hitno (u idućih nekoliko dana) ne odobri hitni, interventni kredit. Ne treba zaboraviti ni kako je Košćec u trenutku otvaranja predstečajne nagodbe krajem prošle godine, kazao kako je preduvjet za uspješnu provedbu financijskog i operativnog restrukturiranja tvrtke, upravo očuvanje strateški važnih ugovora s ključnim poslovnim partnerima, a jedan od njih bio je upravo Levi's.

Košćec pak vjeruje da bez obzira na gubitak ovog ugovora, Varteks ima održivi model poslovanja.

– Redefiniranom strategijom brendova u modnom dijelu poslovanja i fokusom na vlastitu modnu marku i korporativne ugovore, Varteks ima održiv model za uspješno poslovanje u budućnosti. Međutim, bez inicijalne likvidnosti nema pretpostavki za nastavak planiranih aktivnosti i poslovnih procesa – zaključio je Košćec.

Autor: Agencija VLM
28. veljača 2013. u 15:08
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

Normalno da su propali kada su pola proizvodnje pokr*li i prijateljima prodavali po popularnim cijenama!!( ispod 50%, ljudi smo, dogovorit ćemo se! )

varteks je trebao davno napustiti lewis koji je odavno u padu kao brend.

sa ogromnom prodajnom mrežom trebali su se fokusirati na svoje brendove i probati napraviti brendove za mlade ili preuzeti neko od njih kao x-nation koji je na kraju propao.

dobro prostudirati model koji je ortega napravio za inditex i tako raditi.inače taj poslovni model studiraju i ostali sektori jer ga je razvio sa just in time dostavom i promjenom asortimana u brzom roku.

jeftine dizajnerske kolekcije recimo domaćih dizajnera?

što bi rekao dragan kovačević,čitati knjige treba a ne folirati se u skupim limuzinama.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close