Jeste li vidjeli moga sinka Janka? – pitanje je koje nas u posljednje vrijeme bombardira s billboarda, a istoimena prigorska narodna dječja pjesmica svira s poznatih radio postaja. Pa tko je Janko?
Sudeći prema fontu slova koji je jednak fontu kojim se koristi teleoperater Tele2, riječ je o još jednoj "teaser" kampanji za usluge te kompanije. A s obzirom da je Tele2 u Hrvatskoj do sada adaptirao marketinške kampanje proizišle iz radionice švedske marketinške agencije Forsman & Bodenfors, Janko bi mogao biti posvojeni sin sveprisutnog Gregora, crne ovce koja je u Hrvatskoj maskota tog brenda. U švedskoj verziji reklame za Tele2 koja je lansirana lani, crna ovca Frank (švedska verzija Gregora) dobio je, naime, bijelu nasljednicu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu