Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Podravka i Uniline zajedno promovirali Hrvatsku u Japanu

Autor: Poslovni dnevnik
24. veljača 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Predstavljeni su hrvatska hrana i turističke destinacije

Ova akcija Podravke i Unilinea samo jedna u nizu aktivnosti kojom se zajednički djeluje na tržištima diljem svijeta.

Na promotivnim sajmovima u Tokiju, Okinawi i Osaki, Podravka i Uniline zajednički su tijekom proteklih dana promovirali Hrvatsku kroz prezentaciju gastronomskih i turističkih kvaliteta destinacije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Oborit ću Japan autohtonim dalmatinskim i hrvatskim delicijama", poručio je splitski gastro-stručnjak Hrvoje Zirojević prilikom najave odlaska u Japan. I doista iznimno velik broj posjetitelja vidjelo je promotivna događanja koje su organizirale dvije vodeće domaće tvrtke u prehrambenom i turističkom sektoru. Ova akcija Podravke i Unilinea samo jedna u nizu aktivnosti kojom se zajednički djeluje na tržištima diljem svijeta. Ugovor o suradnji potpisan je sredinom studenog 2012. s ciljem zajedničkog nastupa na ključnim tržištima. Značaj suradnje leži u potencijalnim sinergijskim učincima, a zajedničkim djelovanjem kroz vlastite kanale širi se ponuda, ali i povećavaju rezultati prodaje.

Na promotivnim sajmovima u Tokiju, Okinawi i Osaki, Podravka i Uniline zajednički su tijekom proteklih dana promovirali Hrvatsku kroz prezentaciju gastronomskih i turističkih kvaliteta destinacije.

"Oborit ću Japan autohtonim dalmatinskim i hrvatskim delicijama", poručio je splitski gastro-stručnjak Hrvoje Zirojević prilikom najave odlaska u Japan. I doista iznimno velik broj posjetitelja vidjelo je promotivna događanja koje su organizirale dvije vodeće domaće tvrtke u prehrambenom i turističkom sektoru. Ova akcija Podravke i Unilinea samo jedna u nizu aktivnosti kojom se zajednički djeluje na tržištima diljem svijeta. Ugovor o suradnji potpisan je sredinom studenog 2012. s ciljem zajedničkog nastupa na ključnim tržištima. Značaj suradnje leži u potencijalnim sinergijskim učincima, a zajedničkim djelovanjem kroz vlastite kanale širi se ponuda, ali i povećavaju rezultati prodaje.

Autor: Poslovni dnevnik
24. veljača 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close