Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nove ADAC-ove usluge za kampiste uskoro u Hrvatskoj

Autor: Poslovni dnevnik
21. veljača 2013. u 22:00
Podijeli članak —
PD

Ministar turizma Veljko Ostojić jučer se u Münchenu susreo s predstavnicima njemačkog, a ujedno i najvećeg europskog automobilskog kluba ADAC-a, na čelu s potpredsjednikom za turizam Maxom Stichom.

Ministar turizma Veljko Ostojić jučer se u Münchenu susreo s predstavnicima njemačkog, a ujedno i najvećeg europskog automobilskog kluba ADAC-a, na čelu s potpredsjednikom za turizam Maxom Stichom. Ostojić je naglasio važnost ADAC-a za hrvatsko tržište te činjenicu da je ADAC za Ministarstvo turizma jedan od glavnih partnera u Njemačkoj. Max Stich predstavio je novi brend Best Kamping, razvijen u suradnji s nizozemskom asocijacijom AMWB, koji zamjenjuje brend Superplatz te je istaknuo kako su među hrvatskim kampovima četiri zaslužila ovu titulu: Lanterna, Zaton, Valalta i Park Umag. Predstavio je i nove proizvode, Tourset, koji ima cilj pružiti kvalitetne informacije o destinaciji te Kamping Key Europe koji pruža cijeli paket usluga i pogodnosti za kampiste, a koji koristi već 1,3 milijuna korisnika i koji će se predstaviti i u Hrvatskoj. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ministar turizma Veljko Ostojić jučer se u Münchenu susreo s predstavnicima njemačkog, a ujedno i najvećeg europskog automobilskog kluba ADAC-a, na čelu s potpredsjednikom za turizam Maxom Stichom. Ostojić je naglasio važnost ADAC-a za hrvatsko tržište te činjenicu da je ADAC za Ministarstvo turizma jedan od glavnih partnera u Njemačkoj. Max Stich predstavio je novi brend Best Kamping, razvijen u suradnji s nizozemskom asocijacijom AMWB, koji zamjenjuje brend Superplatz te je istaknuo kako su među hrvatskim kampovima četiri zaslužila ovu titulu: Lanterna, Zaton, Valalta i Park Umag. Predstavio je i nove proizvode, Tourset, koji ima cilj pružiti kvalitetne informacije o destinaciji te Kamping Key Europe koji pruža cijeli paket usluga i pogodnosti za kampiste, a koji koristi već 1,3 milijuna korisnika i koji će se predstaviti i u Hrvatskoj. 

Autor: Poslovni dnevnik
21. veljača 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close