Tko je i zašto ovlastio Sinišu Petrovića, predsjednika Inina NO-a, i Mladena Pejnovića, šefa Državne uprave za upravljanje državnom imovinom, da pregovaraju s mađarskim Molom o izmjenama dioničarskog ugovora za Inu? Zašto se s tim požurilo prije izmjena Zakona o privatizaciji Ine i, još važnije, prije pravomoćne presude bivšem premijeru Ivi Sanaderu, kojem sude upravo za primanje mita od Mola zbog ugovora za Inu? Na sva ta pitanja jučer ni na jednoj razini nije bilo moguće dobiti službeni odgovor. No, znakovito je da ministar financija Slavko Linić javno poručuje kako njegovo ministarstvo neće dati suglasnost za nacrt prijedloga izmjena ugovora za privatizaciju Ine. Linić se ne slaže da je potrebno brisati cijeli članak 10. Što bi po njegovoj ocjeni bilo usklađivanje, a što je izvan onoga na što se Hrvatska obvezala, do zaključenja broja nismo dobili odgovor.
No, činjenica da bi se država i odrekla posebnih prava u Ini većini stručnjaka s kojima smo neformalno razgovarali ne bi bi bila problem u uvjetima kada bi postojala pravomoćna presuda bivšem premijeru Sanaderu. Ta činjenica, uvjeravaju svi, nije bila poznata u vrijeme kada se pregovaralo s Europskom unijom, a Vladi daje apsolutno za pravo da prolongira ispunjavanje te obveze dok ne bude izrečena konačna presuda. Ispunjavanje te obveze planirano je za normalne okolnosti, no u ovom trenutku država ima pravo prioritet dati zaštiti javnog poretka i interesa države, što joj se u EU neće spočitavati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu