Simpatizerima BlackBerryja oduvijek se činilo da su pogrdno-katastrofični napisi dio specijalnoga rata koji protiv njegova proizvođača, kanadskog Research In Motiona (RIM), vode Apple i Samsung. Svjetski su mediji u posljednje dvije godine iznosili apsurdne tvrdnje o skoroj propasti RIM-a – nedavno preimenovanog u prepoznatljivije ime BlackBerry – temeljeći ih na padu prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama i Velikoj Britaniji te na gubitku tržišnog udjela.
Dok su potkraj 2008. RIM i Nokia ostvarivali 75 posto profita na svjetskom tržištu mobitela, prošlog je proljeća Appleu i Samsungu pripadalo 95 posto profita na tom sektoru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu