Treći po veličini proizvođač piva u svijetu, nizozemski Heineken izvijestio je u srijedu da je u 2012. povećao dobit a najavio je i nastavljeni rast obujma prodaje zahvaljujući afričkim, azijskim i američkim tržištima koja bi trebala nadoknaditi slabu Europu.
Kompanija je izvijestila da je u prošloj godini njezina neto dobit bez jednokratnih stavki iznosila 1,7 milijardi eura, što znači da je bila 7,1 posto viša nego u 2011. Usporediva je neto dobit uvećana 1,6 posto. Nakon što je prošle godine u potpunosti preuzeo kontrolu nad Asia Pacific Breweries, Heineken sada 64 posto obujma prodaje i 59 posto operativne dobiti ostvaruje na tržištima u nastajanju. U Južnoj i Sjevernoj Americi, Heineken je u 2012. povećao prodaju za 4,2 posto, u Africi za 3,6 posto. Operativna dobit u tim regijama povećana je za 7,9 odnosno za 9,8 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu