Model javno-privatnog partnerstva pogodan je za velike infrastrukturne projekte poput Pelješkog mosta.
U području mostova svijet je pun JPP projekata, a rizici povezani s gradnjom i održavanjem poznati su građevinarima. Moguće je da Europska komisija zauzme stav da se Pelješki most financira 80 posto iz strukturnih fondova EU, a Ministarstvo financija odluči da se dio izfinancira pomoću JPP-a. Izjavio je Damir Juričić, ravnatelj Agencije za JPP, domaćin okruglog stola "Kontroverze i razotkrivanje JPP-a" . Kad je riječ o energetici Juričić je istaknuo da je taj model pogodan za projekte vezane uz prijenos električne energije te rekonstrukciju dalekovoda, ali ne i za proizvodnju električne energije. Problem je kod tog modela što u Hrvatskoj prevladava negativna percepcija koja JPP pogrešno poistovijećuje s privatizacijom ili vlasničkim udruživanjem poput onog u Sunčanom Hvaru. Juričić dodavši da taj model potiče i EK jer povećava efikasnost korištenja EU fondova, a da se ne povećava javni dug.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu