Rezultati ankete koju je na svom portalu provela jedna od najvećih švedskih dnevnih tiskovina Aftonbladet najnoviji su pokazatelj rasta popularnosti Hrvatske kao turističke destinacije među švedskim gostima, priopćeno je iz Hrvatske turističke zajednice. List koji dnevno čita gotovo milijun i pol Šveđana Hrvatsku je kao jednu od glavnih zvijezda europskog turističkog neba predstavio u čak dva članka, objavivši rezultate glasovanja ankete u članku naslova „Omiljene destinacije naših čitatelja u 2013.“ te predstavivši, na čak pet i pol stranica, skrivene ljepote zadarskog arhipelaga u reportaži nazvanoj „Nepoznati arhipelag Hrvatske“.
Anketa je postavljena na internetskom portalu istoimenog lista, a navodi se kako je 76.692 čitatelja Hrvatsku odabralo kao svoju omiljenu destinaciju, smještajući je, iza Grčke, na drugo mjesto najpopularnijih destinacija za odmor. Po riječima glavnog urednika časopisa Sture Bjarnelinda, glasovanje je do posljednjeg trenutka bilo neizvjesno, Hrvatska je dugo vodila, a od turističkog diva prvo mjesto izgubila za svega nekoliko glasova. Grčkoj je pripalo 18 posto ukupnih glasova, a Hrvatskoj 17 posto, čime je Hrvatska iza sebe ostavila Španjolsku, Italiju, Tursku, Cipar, Portugal, Francusku, Maltu i Crnu goru. Bjarnelind tvrdi da Šveđane u Hrvatsku privlači bistra i čista voda te njeno ozračje, koje podsjeća na duh Italije kakva je bila prije tridesetak godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu