Ako postojite, nudite usluge ili proizvode – morate biti online. To već neko vrijeme nije stvar diskusije, trenda ili poslovnog modela. Da bi bio uspješan, svaki biznis mora jasno komunicirati što zastupa i kako se razlikuje od konkurencije. Tu dolaze u pomoć kreativne agencije koje kreiraju vizualni identitet, razvijaju internetsku stranicu, pomažu pri boljem targetiranju korisnika i osmišljavaju marketinške strategije.
"Postoji jedan relevantan trend koji nikada neće zastarijeti, a to je upravljanje reputacijom brenda. Ima jako puno metoda kojima se to postiže. Morate biti online, a kad ste online možete biti sigurni da se o vama priča. Bitno je da vi budete dio te komunikacije i da ju usmjeravate na nešto pozitivno. Saznajte što ljudi žele prije nego radite značajne promjene i tek onda možete imati neku sigurnost da se krećete u dobrom smjeru", kaže Dario Krznar, glavni i kreativni direktor u tvrtki za web dizajn i programiranje Manifest Media. Sličnog su stava i njegove kolege u drugim agencijama iz tog sektora poput Trikodera i Kiosk studija. Ratko Jagodić, kreativni direktor i vlasnik Kiosk studija podsjeća da samo u Hrvatskoj ima gotovo tri milijuna aktivnih građana na internetu, od kojih je polovica na društvenoj mreži Facebook. "Što oni rade na internetu? Traže informacije i traže zabavu. U tom traženju bilo bi dobro da pronađu vas", navodi Jagodić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu