Mondo je nova hrvatska marka bicikala koja je lani, u prvoj godini poslovanja, već pronašla 60 kupaca. Kupci tih atraktivnih gradskih bicikala su uglavnom iz Hrvatske, a nedavno su, kako tvrdi Mislav Streicher, direktor tvrtke Mondo bicikli, uspjeli izvesti hrvatski bicikl u Njemačku. "Očekujem da će skori ulazak Hrvatske u EU dodatno povećati našu prodaju u članicama unije i to za nekoliko puta, jer ne samo da je tržište koje nam se otvara veće, već ima kupce koji su osvješteniji te imaju veću platežnu moć", kaže Streicher.Paralelno, tvrdi, u Hrvatskoj se budi svijest o biciklu kao ravnopravnom sredstvu gradskog prijevoza u odnosu na automobile i motore što dodatno povećava ukupnu potražnju za svim vrstama bicikala. K tome, očekuje se i bujanje projekata gradskih bicikala koje imaju svi veći gradovi u EU članicama, poput Ljubljane. "Ulaskom u EU otvara se ne samo potencijal za naš brend već nam to donosi i opasnost od veće konkurencije. No, nemamo straha, jer dizajnirali smo lijep, gradski bicikl, koji je globalno konkurentan proizvod", kaže Streicher.
Počeo s BMX-ima
Dodaje da će, k tome, zbog ukidanja carina nakon ulaska u EU biti još konkurentniji što je i razlog zašto zasad još ne rade aktivno na izvozu.Tvrtka Mondo bicikli Streicherov je san odmalena. Kako je opisuje, to je obiteljski posao, u koji je ušao još kao student i koji zajedno gradi sa svojom djevojkom Anjom Juretić. Streicher je zadužen za geometriju rame, tehničko osmišljavanje bicikla i vođenje posla, dok Juretić radi finalni dizajn, upravlja brendom Mondo i vodi marketing. Streicher se izradom bicikala bavi se već desetak godina i u tome je imao dosta uspjeha te razvijenu mrežu kontakata."Od vrtića sam na BMX-ima, a u srednjoj sam se počeo baviti BMX akrobacijama. Putovao sam po Europi, najviše Budimpešti i Muenchenu, išao na natjecanja i družio se sa drugim zaljubljenicima u ovaj sport", ističe Streicher.A onda je 2004. godine došao na ideju da konstruira svoj vlastiti BMX. U Hrvatskoj je, kaže, u to vrijeme bilo malo vozača te vrste bicikla, a u trgovinama ih uopće nije bilo. Stoga je skicirao vlastiti prototip BMX-a i pronašao način da ga izradi na Tajvanu. Kad je isporučen, prijatelji su ga tražili da takve bicikle napravi i njima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu