Predsjednik Uprave Zagrebačkog holdinga Ivo Čović izrazio je danas veliko zadovoljstvo rezultatima provedenog istraživanja zadovoljstva korisnika usluga Holdinga, ističući kako je kvaliteta usluga koje Holding pruža ocijenjena vrlo visokom ocjenom.
Kvaliteta usluga u istraživanju provedenom na na uzorku od 1048 ispitanika ocijenjena je prosječnom ocjenom 3,77 što je, kazao je Čović, solidan vrlo dobar, komunalne usluge pritom su dobile ocjenu 3,47, a prometne nešto nižu (3,24), odnosno zadovoljstvo pružanja usluga korisnici Holdinga ocijenili su prosječnom ocjenom 3,49.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu