Šestu godinu za redom ponavlja se sličan scenarij na Svjetskom gospodarskom forumu u Davosu (WEF).
Svako otvaranje skupa počinje spominjanjem krize, a zatvaranje s optimizmom, ili kako se u nekim medijima navodi- blagim optimizmom. Slično je i s ovogodišnjim istraživanjem konzultantske tvrtke Pricewaterhouse Coopers (PwC), koje je obuhvatilo intervjue sa 1300 izvršnih direktora globalnih kompanija iz 68 zemalja, od kojih je veliki broj sudjelovao i na skupu u Davosu. Naime, od navedenih 1300 ispitanih direktora, samo njih 36 posto je "vrlo uvjereno" u to da će u idućih 12 mjeseci prihodi njihovih kompanija porasti. Usporedbe radi, godinu ranije to je očekivalo 40 posto izvršnih direktora. Također, činjenica da čak 82% ispitanika misli u sljedećih 12 mjeseci mijenjati strategiju komuniciranja prema kupcima, pokazuje da stvari ne funkcioniraju i da se traže novi načini kako postići rast na tržištima koja sama po sebi bilježe niske stope rasta. Agresivnija strategija bila bi dobar izlaz iz krize i napredak u poslovanju onih koji žive na takozvanim "bogatim" tržištima. Naime, ta bogata zapadna tržišta od 2000. godine pa do 2011. godine zabilježile su porast potrošnje od samo 2,1 posto dok su tržišta u razvoju u tom istom razdoblju zabilježila porast od 7,5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu