Za četiri tjedna Europska bi komisija i službeno trebala dati odobrenje za programe i ugovore za privatizaciju Brodosplita i Brodotrogira. Za njih je prije nekoliko dana Bruxelles dao ministru gospodarstva Ivanu Vrdoljaku zeleno svjetlo.
No, za proces koji slijedi u 3. maju još uvijek je puno nepoznanica. Vrdoljak je, naime, izvjestio potpredsjednika Europske komisije Joaquina Almunia o hodogramu privatizacije riječkog škvera i uručio mu prvi nacrt programa restrukturiranja. Kakvo je mišljenje Bruxellesa o tome te koji je od dosad spominjanih modela na kraju i predočen, u Ministarstvu ne žele otkriti. Uljanik je u svom pismu namjere iskazao interes za preuzimanje samo dijela riječkog 3. maja, točnije za brodogradilište, dok bi se četiri tvrtke izdvojile i ponuđene zasebno u privatizaciju. Riječ je o 3. Maj Motori i dizalice, 3. Maj TIBO – tvornici industrijske i brodske opreme, 3. Maj STI koja se bavi nekretninama i 3. Maj Ugostiteljstvo. U tim tvrtkama zaposleno je više od 500 radnika, odnosno oko 20 posto svih zaposlenih u 3. Maju. No, trećemajski sindikati protive se 'komadanju' te industrije i zastupaju stav da eventualnu prodaju nekih djelatnosti treba prepustiti budućem vlasniku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu