Srbija se u potrazi za novcem koji želi investirati u cestovnu i željezničku infrastrukturu okrenula Rusiji, Kini, Azerbejdžanu i bogatim arapskim zemljama, poput Ujedinjenih Arapskih Emirata, nakon što se srpska vlada uvjerila kako su zapadni izvori presušili, barem kada je riječ o ulaganju u tu zemlju. Na takvu vladinu politiku neočekivano je reagirao Mauro Moretti, direktor Željeznica Italije s upozorenjem kako će Srbija snositi posljedice, zato što se odlučila da joj željezničku infrastrukturu grade kineske kompanije.
Afrička iskustva
Moretti je kao argument naveo primjere više afričkih zemalja u kojima su kineske kompanije gradile pruge, a gdje se pokazalo kako kvaliteta radova nije bila zadovoljavajuća. Na njegove primjedbe odgovorio je Milutin Mrkonjić, ministar infrastrukture tvrdnjom kako ne sumnja u kvalitetu kineskih kompanija i njihov rad. Mrkonjić navodi kako dvogodišnja gradnja mosta preko Dunava kod Zemuna pokazuje da se angažirana kineska kompanija pokazala kvalitetnim izvođačem, kao i da je kineska željeznica na visokoj razini glede kvalitete prometa i brzine vlakova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu