Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatski parketari ponovno oduševili na Domotexu 2013.

Autor: Agencija VLM
15. siječanj 2013. u 15:40
Podijeli članak —
Daniel Smiljanić, direktor Pan Parketa; Photo: Maja Santosi/PIXSELL

Na površini od 425 četvornih metara svoje proizvode predstavile su brojne tvrtke.

Osam hrvatskih proizvođača parketa i tvrtki predstavilo se na Međunarodnom sajmu podnih obloga "Domotex 2013" koji se održao od 12. do 15. siječnja 2013. u Hannoveru u Njemačkoj, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na površini od 425 četvornih metara svoje proizvode predstavile su tvrtke: Pan parket d.o.o., Parketi Požgaj d.o.o., Spačva d.d., Mopar d.o.o., Drvoproizvod d.d., PPS Galeković, Exportdrvo d.d. i po prvi puta DIN Novoselec d.o.o. „Ovo je već godinama najvažniji sajam za hrvatske proizvođače parketa, a naročito sada u godini ulaska u EU.

Osam hrvatskih proizvođača parketa i tvrtki predstavilo se na Međunarodnom sajmu podnih obloga "Domotex 2013" koji se održao od 12. do 15. siječnja 2013. u Hannoveru u Njemačkoj, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede.

Na površini od 425 četvornih metara svoje proizvode predstavile su tvrtke: Pan parket d.o.o., Parketi Požgaj d.o.o., Spačva d.d., Mopar d.o.o., Drvoproizvod d.d., PPS Galeković, Exportdrvo d.d. i po prvi puta DIN Novoselec d.o.o. „Ovo je već godinama najvažniji sajam za hrvatske proizvođače parketa, a naročito sada u godini ulaska u EU.

Koliko je za naše tvrtke važan nastup i brandiranje svojih proizvoda na ovom najvećem i najmodernijem sajmu parketa u Europi najbolji su pokazatelji tvrtke Pan Parket, Požgaj i Mopar koji su zahvaljujući proizvodnji visokokvalitetnog dvoslojnog i troslojnog parketa, koji je trenutno najzastupljeniji na europskom tržištu, ali i kontinuiranim nastupima na ovome i sličnim sajmovima uspjeli izgradili prepoznatljivost i brand svojih tvrtki na tržištu EU.

Koristeći modernu tehnologiju te hrast, najvrjedniju hrvatsku sirovinu, naši proizvođači parketa ne samo da su u korak s trendovima potražnje na stranim tržištima već su postigli i visoku konkurentnost“, rekao je Igor Barbarić, tajnik Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK.

Autor: Agencija VLM
15. siječanj 2013. u 15:40
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close