Vlada je danas prihvatila prijedlog Zakona o posebnom porezu na motorna vozila kojim se želi od 1. srpnja destimulirati kupovanje automobila s visokom emisijom ugljičnog dioksida (CO2) i uvoz starih automobila, a potaknuti kupovanje kvalitetnih novih vozila s niskom emisijom CO2.
Ministar financija Slavko Linić rekao je da se novim zakonom oporezivanje automobila vezuje uz zaštitu okoliša i emisiju CO2, te istodobno nastoji riješiti problem uvoza starih automobila, budući da nakon ulaska u EU Hrvatska postaje dio zajedničkog europskog tržišta i ne može donositi posebne poreze na uvoz starih vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.da li se samo meni čini da će dosta polovnih auta zapravo pojeftiniti, naravno simbolično? Do sada je trosarina na polovne aute od 1600-2500cm2 i do vrijednosti 50000kn bila 26%, a sa novim zakonom će biti recimo 6+11(15)%, a iznad 50000kn 6.5+11(15)%? uzeo sam primjer auto srednje klase sa nekim obicnim dizel motorom.
evo, tko kaže da Linić samo uzima od naroda, prosjek starosti automobila u Hrvatskoj je 11,8 godina, tako da samo trebate prodati svoj polovni automobil kada poskupe i evo love, bravo slavko, tako se vode financije,[emo_plazi]
samo se ne smije dugo čekati, jer ako svi krenu prodavati cijena će pasti i onda će Vam opet Linić biti kriv, a zamislite kako će tek zaj….ti ove državne dužnosnike i lokalne trošače državnog novca, neće više kupovati bijesne limuzine od 600 000 kn, sada će morati platiti 700 000,još jednom bravo Slavek, ako imaš savjetnika, odmah ga otpusti[emo_plazi]
…daklem,ovaj stalno menja…dragi Slavkec,lepo si nam ukinuo povrat PDV-a za kupnju auta na firmu,pa sad kombiniraj kako hoćeš…blagajna ti bu i dalje prazna…
Uključite se u raspravu