Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ovaj startup želi uništiti 20 milijardi dolara tešku kompaniju

Autor: Poslovni.hr
24. prosinac 2012. u 16:07
Podijeli članak —
Ilustracija / thinkstock

Odlučili su da im je dosta previsokih cijena naočala te da će uništiti Luxotticu, za koju mnogu vjeruju da je monopolist kojem nitko ništa ne može.

Luxottica je kompanija koja vrijedi 20 milijardi dolara, a bavi se proizvodnjom i prodajom naočala. Ukupno 500 milijuna ljudi nosi njihove naočale, a 65 milijuna pari naočala prodano je prošle godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Luxottica je vlasnik brendova Ray Bans i Oakley. Proizvodi naočale i za brendove koji nisu u njezinu vlasništvu, uključujući Ralph Lauren, Chanel, Prada, Burbury, Prada, Tiffany i mnoge druge. Posjeduje i prodavaonice naočala kao što su Lenscrafters, Pearle Vision, Oliver Peoples, Sunglass Hut… te Eyemed – najpopularniju američku osiguravateljsku kuću za vid, piše Business Insider.

Luxottica je kompanija koja vrijedi 20 milijardi dolara, a bavi se proizvodnjom i prodajom naočala. Ukupno 500 milijuna ljudi nosi njihove naočale, a 65 milijuna pari naočala prodano je prošle godine.

Luxottica je vlasnik brendova Ray Bans i Oakley. Proizvodi naočale i za brendove koji nisu u njezinu vlasništvu, uključujući Ralph Lauren, Chanel, Prada, Burbury, Prada, Tiffany i mnoge druge. Posjeduje i prodavaonice naočala kao što su Lenscrafters, Pearle Vision, Oliver Peoples, Sunglass Hut… te Eyemed – najpopularniju američku osiguravateljsku kuću za vid, piše Business Insider.

Upravo iz razloga što posjeduje toliko toga u toj industriji – od lanca nabave do distribucuje – Luxottica može naplaćivati visoke cijene za naočale koje prodaje, cijena okvira i stakala je ponekad i 20 puta veća od troškova proizvodnje. Neki ljudi smatraju da je to nepravedno 'guljenje do gole kože', drugi pak vjeruju da je Luxottica monopolist kojega se ne može pobjediti. No jedan se startup odlučio tome suprotstaviti. Startup Warby Parker iz New Yorka ima misiju 'uništiti Luxotticu'.

Warby Parker je poduzeće koje želi promijeniti 'svijet naočala' , jedan po jedan moderni par naočala. Zanimljivo je što kupci mogu odmah iza polica vidjeti i zaposlenike kako rade. Showroom je uključen kao dio ureda upravo kako bi kupci mogli zaviriti u poduzeće koje podupiru te kako bi zaposlenici imali podsjetnik za koga zapravo rade. Njihov su glavni proizvod naočale koje prodaju za 95 dolara.

Poduzeće je nastalo nakon što se jedan od suosnivača zasitio cijena od 300 dolara za par naočala. Iz poduzeća poručuju kako oni ne žele samo proizvoditi naočale, nego i pomagati svijetu brinući se za svoje kupce, okoliš i one kojima je pomoć potrebna.

Autor: Poslovni.hr
24. prosinac 2012. u 16:07
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close