Zašto prodavati HŽ Cargo kad su počele velike investicije i kad se očekuje znatan porast prometa?
Pita se to Ivan Forgač, predsjednik Sindikat hrvatskih željezničara (SHŽ), koji smatra da ta tvrtka za željeznički prijevoz robe u sustavu HŽ-a ima perspektivu s obnovom pruga i povećanjem prometa. Hrvatska se nalazi na tri odvojka željezničkih paneuropskih koridora X, Vb i Vc, ima pet značajnih morskih luka i luku Vukovar na Dunavu, pri čemu luka Rijeka, naročito uz terminal na Krku, ima izuzetan potencijal, podsjetio je Fogač.Gradnja drugoga kolosijeka na pravcu mađarska granica – Rijeka ima smisla samo ako HŽ Cargo ostane nacionalni operater jer se inače postavlja pitanje za koga država gradi prugu, kaže Forgač. Povrat investicije naplatom upotrebe pruge smatra nemogućim. Gradnja državi može biti isplativa samo kroz dobit nacionalnog željezničkog prijevoznika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu