Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kitonić: Na tržištima regije potukli smo Unilever i Nestle

Autor: Danijela Jozić / VLM
18. prosinac 2012. u 09:15
Podijeli članak —
Knjiga za upis dionica otvorena do srijede

Do 10 sati u srijedu 19. prosinca otvorena je knjiga za upis novih 93.750 dionica Leda, a u iščekivanju investitora Uprava je nastavila s prezentiranjem impresivnih rezultata tvrtke.

Do 10 sati u srijedu 19. prosinca otvorena je knjiga za upis novih 93.750 dionica Leda, a u iščekivanju investitora Uprava je nastavila s prezentiranjem impresivnih rezultata tvrtke. Tako je u ponedjeljak, po otvaranju knjige, predsjednik Uprave Leda Tomislav Kitonić na Zagrebačkoj burzi održao prezentaciju za investitore. "Otkako posluje u sastavu koncerna Agrokor Ledo je svake godine prema prihodu rastao 19 posto. Pritom je profitabilnost kompanije svake godine, tijekom 17 godina, rasla u prosjeku 22 posto. Time se može pohvaliti malo koja kompanja u našem okruženju", rekao je Kitonić. Ledo je, kaže, na regionalnim tržištima uspio ono što nije ni multinacionalkama poput Unilevera i Nestlea nije pošlo za rukom. "Ledo se uspješno prilagodio na svim tržištima regije, a sva su ona različita i specifična. Ni u Hrvatskoj nisu potrošači u svim područjima isti. Multinacionalke, pak, čitavu regiju gledaju kao jedno tržište i ne snalaze se", rekao je. Kad je Agrokor kupio industriju smrznute hrane Frikom u Srbiji, njezin je tržišni udio iznosio 29 posto tržišta, a tvrtka je, podsjeća Kitonić, bila pred bankrotom. "Naš najveći konkurent – tvrtka Delta (nije riječ o onoj Miroslava Miškovića), je pak u to vrijeme imala tržišni udio od 60 posto, a u međuvremenu ju je kupio Nestle.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Danas, Frikomov tržišni udio iznosi 77 posto, a Deltin 15 posto", rekao je Kitonić te dodao kako je ključna stvar kojom Ledo 'rastura' konkurenciju u regiji  – snaga u vlastitoj distribuciji. "Konkurenti bi u ovom trenutku morali 10 puta povećati troškove distribucije da dostignu naš rezultat", rekao je prvi čovjek Leda. Boris Centner, član Uprave Erste banke i Zoran Košćak, član Uprave Raiffeisen banke, koje su aranžeri izdanja, jučer su pozdravili najnoviju Ledovu transakciju. "Ovo je jako dobar signal za tržište kapitala u idućoj godini", rekao je Centner. Inače, jučer se na Zagrebačkoj burzi ni od koga od nazočnih nije mogla ni neslužbeno doznati informacija o tome koliko će i kod koga završiti nove dionice. Raspon cijena je od osam do devet tisuća kuna po dionici, a najmanji paket koji se može kupiti jest 400 tisuća kuna. Ledo će ovom dokapitalizacijom skupiti oko sto milijuna eura.    

Do 10 sati u srijedu 19. prosinca otvorena je knjiga za upis novih 93.750 dionica Leda, a u iščekivanju investitora Uprava je nastavila s prezentiranjem impresivnih rezultata tvrtke. Tako je u ponedjeljak, po otvaranju knjige, predsjednik Uprave Leda Tomislav Kitonić na Zagrebačkoj burzi održao prezentaciju za investitore. "Otkako posluje u sastavu koncerna Agrokor Ledo je svake godine prema prihodu rastao 19 posto. Pritom je profitabilnost kompanije svake godine, tijekom 17 godina, rasla u prosjeku 22 posto. Time se može pohvaliti malo koja kompanja u našem okruženju", rekao je Kitonić. Ledo je, kaže, na regionalnim tržištima uspio ono što nije ni multinacionalkama poput Unilevera i Nestlea nije pošlo za rukom. "Ledo se uspješno prilagodio na svim tržištima regije, a sva su ona različita i specifična. Ni u Hrvatskoj nisu potrošači u svim područjima isti. Multinacionalke, pak, čitavu regiju gledaju kao jedno tržište i ne snalaze se", rekao je. Kad je Agrokor kupio industriju smrznute hrane Frikom u Srbiji, njezin je tržišni udio iznosio 29 posto tržišta, a tvrtka je, podsjeća Kitonić, bila pred bankrotom. "Naš najveći konkurent – tvrtka Delta (nije riječ o onoj Miroslava Miškovića), je pak u to vrijeme imala tržišni udio od 60 posto, a u međuvremenu ju je kupio Nestle.

Danas, Frikomov tržišni udio iznosi 77 posto, a Deltin 15 posto", rekao je Kitonić te dodao kako je ključna stvar kojom Ledo 'rastura' konkurenciju u regiji  – snaga u vlastitoj distribuciji. "Konkurenti bi u ovom trenutku morali 10 puta povećati troškove distribucije da dostignu naš rezultat", rekao je prvi čovjek Leda. Boris Centner, član Uprave Erste banke i Zoran Košćak, član Uprave Raiffeisen banke, koje su aranžeri izdanja, jučer su pozdravili najnoviju Ledovu transakciju. "Ovo je jako dobar signal za tržište kapitala u idućoj godini", rekao je Centner. Inače, jučer se na Zagrebačkoj burzi ni od koga od nazočnih nije mogla ni neslužbeno doznati informacija o tome koliko će i kod koga završiti nove dionice. Raspon cijena je od osam do devet tisuća kuna po dionici, a najmanji paket koji se može kupiti jest 400 tisuća kuna. Ledo će ovom dokapitalizacijom skupiti oko sto milijuna eura.    

Autor: Danijela Jozić / VLM
18. prosinac 2012. u 09:15
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

Ledo sladoled ne kupujem već dugo vremena! Možda priča prolazi u Srbiji gdje nema konkurencije stranih maloprodajnih lanaca, ali kod nas prošla završena priča!

ne vjerujem u tu priču najviše ljudi kupuju sladoled u lidlu,duplo jeftiniji od leda a sasvim dobar

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close