Osječka tvrtka Biljemerkant, kojoj je vlasnik i direktor Božo Omazić, ovih je dana osnažila svoj portfelj, preuzela je dva trgovca aktivna na lokalnim područjima. Kupila je tvrtku Braco iz Požege, a sa njom i dvadesetak prodajnih objekata na području Požeške županije te Radioton iz Našica, s kojim je Biljemerkat preuzeo još 10 novih trgovina.
Važan i socijalni aspekt
"Od siječnja ove godine do početka prosinca Biljemerkant je svoju trgovačku mrežu ojačao za više od 50 maloprodajnih objekata i to preuzimanjem nekoliko poslovnih subjekata koji su godinama egzistirali i konkurirali na tržištima koja su u fokusu i njihove ekspanzije", kaže za Poslovni dnevnik Ante Omazić, direktor za strateški razvoj u tvrtki Biljemerkant.Posebno ističe kako su u svim ovogodišnjim akvizicijama preuzeli ne samo prodajni prostor i opremu već su u projekt uključeni i svi zatečeni zaposlenici. Time je, smatra, značajno zadovoljen i socijalni aspekt koji je važan u poslovanju svake kompanije, no u ovom trenutku je još važniji na lokalnoj razini s obzirom na visoku stopu nezaposlenosti u svim istočnim županijama. Biljemerkant sada raspolaže sa 330 trgovina i zapošljava 1200 djelatnika od kojih je više od 900 trgovaca.Iako je pad prometa u hrvatskoj maloprodaji prisutan već nekoliko godina obitelj Omazić ipak ne gubi poslovni optimizam. Biznis maloprodaje, u koji su krenuli 1990., kroz protekle su godine iz Osijeka uspješno raširili na čak pet županija. Sa vlastitih 330 prodajnih lokacija Biljemerkant se nalazi pri samom vrhu liste svih trgovačkih lanaca aktivnih na hrvatskom tržištu, više trgovina imaju tek jedan ili dva trgovca. Okosnicu njihova poslovanja u dosadašnjem razdoblju predstavljale su trgovine manje prodajne površine. Dok su neki konkurenti u međuvremenu brojnije razvijali velike formate, supermarkete od 500 i više kvadrata te hipermarkete velike i po nekoliko tisuća četvornih metara u Biljemarkantu su ostali na svom modelu. I dočekali da je nedugo i na razini ukupne hrvatske maloprodaje konstatirano kako su "trgovine iz susjedstva" opet hit pa su ponovno uključene u razvojne ambicije gotovo svih velikih trgovaca. Omazić ističe da su u tvrtki iznimno zadovoljni što se visokokvalitetna usluga njihovih trgovaca očituje u velikoj lojalnosti kupaca, što u Biljemerkantu i prepoznaju i cijene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu