Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatsku će promovirati skijaši za 1,8 milijuna kuna

Autor: Marija Crnjak
12. prosinac 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Najgledaniji na turistički atraktivnim tržištima/PIX

Ugovori za udruženo oglašavanje već u siječnju, HTZ skijašima sponzor do 2014.

Na natječaj Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za udruženo oglašavanje, koji je zaključen prije tjedan dana, pristiglo je oko tisuću prijava, a za dva tjedna povjerenstvo HTZ-a odabrat će partnere koji će dobiti ukupno 56 milijuna kuna za promociju turističkih proizvoda u predsezoni i posezoni.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Potpisivanje ugovora s organizatorima putovanja, avioprijevoznicima te ostalim turističkim tvrtkama, koji će za oglašavanje izdvojiti otprilike jednak iznos iz vlastitog džepa, očekuje se početkom siječnja, izvijestio je ministar turizma Veljko Ostojić na sjednici Turističkoga vijeća HTZ-a održanoj u srijedu. Intenzivna promotivna kampanja hrvatske turističke ponude ove godine tako bi trebala krenuti ranije nego ikad, a s tim ciljem HTZ je jučer odobrio i sponzorstvo Hrvatskom skijaškom savezu od 2012. do 2014. godine ukupne vrijednosti 1,8 milijuna kuna. "Želimo da već u siječnju počne kampanja na ključnim inozemnim tržištima. Već u srpnju prvi smo put u javnost dali sadržaj modela udruženog oglašavanja kako bi partneri na vrijeme mogli napraviti svoje planove oglašavanja i ulaganja. Suradnju sa skijašima procijenili smo isplativom jer je vrhunac natjecanja upravo u vrijeme pripreme iduće sezone, a skijašnja natjecanja najgledanija su upravo na tržištima koja su nam najatraktivnija", kazao je ministar Ostojić.

Na natječaj Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za udruženo oglašavanje, koji je zaključen prije tjedan dana, pristiglo je oko tisuću prijava, a za dva tjedna povjerenstvo HTZ-a odabrat će partnere koji će dobiti ukupno 56 milijuna kuna za promociju turističkih proizvoda u predsezoni i posezoni.

Potpisivanje ugovora s organizatorima putovanja, avioprijevoznicima te ostalim turističkim tvrtkama, koji će za oglašavanje izdvojiti otprilike jednak iznos iz vlastitog džepa, očekuje se početkom siječnja, izvijestio je ministar turizma Veljko Ostojić na sjednici Turističkoga vijeća HTZ-a održanoj u srijedu. Intenzivna promotivna kampanja hrvatske turističke ponude ove godine tako bi trebala krenuti ranije nego ikad, a s tim ciljem HTZ je jučer odobrio i sponzorstvo Hrvatskom skijaškom savezu od 2012. do 2014. godine ukupne vrijednosti 1,8 milijuna kuna. "Želimo da već u siječnju počne kampanja na ključnim inozemnim tržištima. Već u srpnju prvi smo put u javnost dali sadržaj modela udruženog oglašavanja kako bi partneri na vrijeme mogli napraviti svoje planove oglašavanja i ulaganja. Suradnju sa skijašima procijenili smo isplativom jer je vrhunac natjecanja upravo u vrijeme pripreme iduće sezone, a skijašnja natjecanja najgledanija su upravo na tržištima koja su nam najatraktivnija", kazao je ministar Ostojić.

Upravno vijeće usvojilo je program rada HTZ-a u 2013. godini čiji su ciljevi produljenje sezone te potpora turistički nerazvijenim područjima. U programu, doduše, nema ključnih projekata kao što je ustrojstvo destinacijskog menadžmenta, media plan, redizajn internetskih stranice HTZ-a, no ministar je najavio da će svi ti projekti biti koncipirani kao potprogrami i biti predmet posebnih sjednica početkom iduće godine. Ostojić je najavio i drastične izmjene kriterija za potpore turistički nerazvijenim područjima. "Dosad se radila sitna redistribucija novca u manjim iznosima i po teritorijalnom principu, što treba mijenjati", kaže Ostojić te najavljuje da će se povećati iznosi potpora.  

Autor: Marija Crnjak
12. prosinac 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close