Na natječaj Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za udruženo oglašavanje, koji je zaključen prije tjedan dana, pristiglo je oko tisuću prijava, a za dva tjedna povjerenstvo HTZ-a odabrat će partnere koji će dobiti ukupno 56 milijuna kuna za promociju turističkih proizvoda u predsezoni i posezoni.
Potpisivanje ugovora s organizatorima putovanja, avioprijevoznicima te ostalim turističkim tvrtkama, koji će za oglašavanje izdvojiti otprilike jednak iznos iz vlastitog džepa, očekuje se početkom siječnja, izvijestio je ministar turizma Veljko Ostojić na sjednici Turističkoga vijeća HTZ-a održanoj u srijedu. Intenzivna promotivna kampanja hrvatske turističke ponude ove godine tako bi trebala krenuti ranije nego ikad, a s tim ciljem HTZ je jučer odobrio i sponzorstvo Hrvatskom skijaškom savezu od 2012. do 2014. godine ukupne vrijednosti 1,8 milijuna kuna. "Želimo da već u siječnju počne kampanja na ključnim inozemnim tržištima. Već u srpnju prvi smo put u javnost dali sadržaj modela udruženog oglašavanja kako bi partneri na vrijeme mogli napraviti svoje planove oglašavanja i ulaganja. Suradnju sa skijašima procijenili smo isplativom jer je vrhunac natjecanja upravo u vrijeme pripreme iduće sezone, a skijašnja natjecanja najgledanija su upravo na tržištima koja su nam najatraktivnija", kazao je ministar Ostojić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu