Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ulažu 100 mil. kuna da bi zaradili 150

Autor: Marija Crnjak
28. studeni 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Organizatori tvrde da su već rezervirali 1800 kreveta u hotelima/PIX

Ovim se mijenjaju stereotipi o hrvatskom turizmu kao suncu i moru.

Hrvatska će idućih pet godina biti domaćin najvećega svjetskog festivala elektroničke glazbe Ultra Music Festival, čije će se prvo izdanje održavati od 12. do 14. srpnja u Splitu i Hvaru.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječ je o projektu američke tvrtke Ultra Enterprises koji je pokrenut prije 14 godina u Miamiu uz izniman uspjeh koji godišnje samo tom gradu donose 80 milijuna dolara prihoda. Domaći partner Ultra Enterprisesa je tvrtka Adria MM Produkcija, koja je u idućih pet godina najavila ulaganje u festival od sto milijuna kuna, uz očekivanu turističku potrošnju od 150 milijuna kuna u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Kako su na konferenciji za novinare u srijedu pojasnili organizatori, za njihove potrebe rezervirano je već 1800 kreveta u hotelima, a puno se očekuje i od privatnog smještaja koji će, kako se očekuje, koristiti većina gostiju festivala. Hrvatska je zbog atraktivnosti destinacije i dobre prometne povezanosti, ali i velikog broja kapaciteta u privatnom smještaju odabrana između 16 europskih zemalja i postala jedina europska lokacija Ultra festivala. Podršku projektu dao je ministar turizma Veljko Ostojić najavivši dolazak na festival idućeg ljeta. "Ovo je jedan od događaja koji će mijenjati stereotipe o hrvatskom turizmu kao suncu i moru i pridonijeti da se doživljava kao turizam doživljaja i emocija. Siguran sam da će se dobar dio gostiju koji posjete festival vratiti", kaže Ostojić.  

Hrvatska će idućih pet godina biti domaćin najvećega svjetskog festivala elektroničke glazbe Ultra Music Festival, čije će se prvo izdanje održavati od 12. do 14. srpnja u Splitu i Hvaru.

Riječ je o projektu američke tvrtke Ultra Enterprises koji je pokrenut prije 14 godina u Miamiu uz izniman uspjeh koji godišnje samo tom gradu donose 80 milijuna dolara prihoda. Domaći partner Ultra Enterprisesa je tvrtka Adria MM Produkcija, koja je u idućih pet godina najavila ulaganje u festival od sto milijuna kuna, uz očekivanu turističku potrošnju od 150 milijuna kuna u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Kako su na konferenciji za novinare u srijedu pojasnili organizatori, za njihove potrebe rezervirano je već 1800 kreveta u hotelima, a puno se očekuje i od privatnog smještaja koji će, kako se očekuje, koristiti većina gostiju festivala. Hrvatska je zbog atraktivnosti destinacije i dobre prometne povezanosti, ali i velikog broja kapaciteta u privatnom smještaju odabrana između 16 europskih zemalja i postala jedina europska lokacija Ultra festivala. Podršku projektu dao je ministar turizma Veljko Ostojić najavivši dolazak na festival idućeg ljeta. "Ovo je jedan od događaja koji će mijenjati stereotipe o hrvatskom turizmu kao suncu i moru i pridonijeti da se doživljava kao turizam doživljaja i emocija. Siguran sam da će se dobar dio gostiju koji posjete festival vratiti", kaže Ostojić.  

Autor: Marija Crnjak
28. studeni 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close