Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Doista morate biti pomalo glupi da biste povjerovali ovim reklamama’

Autor: Poslovni.hr
27. studeni 2012. u 16:50
Podijeli članak —
Thinkstock

Za neka priče doista morate biti pomalo i glupi i naivni da biste u njih vjerovali.

Oglašavanje nikad nije imalo reputaciju pretjerano iskrene profesije. Štoviše, ljudi na reklame opravdano gledaju s dozom rezerviranosti jer znaju da ponekad u svemu tome ima jako malo istine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Većina nas ne vjeruje suludim obećanjima brojnih oglašivača. 'U samo nekoliko tjedana bez vježbanja ćete izgubiti i do 20 kilograma' – teško da će bilo tko u ovo povjerovati, no renomirani vlasnici poznatih brendova ne odustaju od ovakvih parola. Očito su za njih našli publiku.

Oglašavanje nikad nije imalo reputaciju pretjerano iskrene profesije. Štoviše, ljudi na reklame opravdano gledaju s dozom rezerviranosti jer znaju da ponekad u svemu tome ima jako malo istine.

Većina nas ne vjeruje suludim obećanjima brojnih oglašivača. 'U samo nekoliko tjedana bez vježbanja ćete izgubiti i do 20 kilograma' – teško da će bilo tko u ovo povjerovati, no renomirani vlasnici poznatih brendova ne odustaju od ovakvih parola. Očito su za njih našli publiku.

'Za neka priče doista morate biti pomalo i glupi i naivni da biste u njih vjerovali', piše portal Business Insider. Najčešće na takve obmanjujuće oglase nailazimo u području kozmetičke industrije, koja potrošače uvjerava da uz korištenje određenog proizvoda mogu izgledati 'kao da im je 20'. To je naravno laž jer je starenje proces kojem nitko ne može pobjeći, eventualno ga ublažiti. Na privlačne ali lažne oglase isto tako često nailazimo i na području farmaceutske industrije. Naime, oglašivači su vrlo često, a i danas to čine, reklamirali razne lijekove, pilule i vitamine koji mogu izliječiti razne bolesti, pa čak i one smrtonosne.

Evo popisa 10 reklama koje su prema Business Insideru izrekle nevjerojatne laži:

1. Lijek Dr. Koch 'koji liječi apsolutno sve'
2. Portal Classmates.com 'pronaći će sve vaše kolege'
3. Airborne – 'pilula koja liječi prehladu'
4. Pilule koje povećavaju veličinu 'odeđenog dijela muškog tijela'
5. L'oreal krema s kojom ćete izgledati kao da ste 'obrađeni' u Photoshopu
6. Električni šokovi koji liječe AIDS i rak
7. Plin je čišći ako je 'kristalno bistar'
8. Ako nosite ove Skechers tenisice, bit ćete mršaviji
9. Dobit ćete besplatan let u SAD ako potrošite 100 funti na bilo koji naš proizvod
10. Vitamini koji sprečavaju rak prostate
11. Rižini krekeri za djecu protiv svinjske gripe
12. 'Nutella je dobra za vas'
13. Listerine – proizvod koji liječi sve, od prhuti pa do modrica i posjekotina
14. Fast food oglasi: 'hamburger i u stvarnosti izgleda kao na reklami'
15. Cigarete su zdrave – klasična laž, oglašivać je potrošače nastojao uvjeriti da cigarete smanjuju iritacije bronhija, no upozorio je da ipak nisu namijenjene djeci mlađoj od 6 godina

Autor: Poslovni.hr
27. studeni 2012. u 16:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close